Ik ga niet (nog een keer) betalen

Dat kan heel logisch zijn.

U heeft al betaald en daarom wilt u niet nog een keer betalen

Dat is logisch. Uw betaling is mogelijk niet, nog niet of niet goed verwerkt. Omdat het belangrijk is dat uw betaling goed wordt afgeboekt, vragen wij u ons een kopie van uw betalingsbewijs te sturen. Een foto van uw bankafschrift mag ook, zolang alle gegevens er op staan. Wij zorgen er voor dat uw betaling wordt gevonden en wordt afgeboekt.

U wilt niet betalen, omdat u het niet eens bent met de factuur

Daar kunnen veel redenen voor zijn. Zodra wij weten waarom u niet wilt betalen, kunnen wij naar een oplossing zoeken. Bij voorkeur is dat een oplossing, zonder dat er een gerechtelijke procedure aan te pas hoeft te komen. Een gerechtelijke procedure kost alle partijen veel tijd en geld. Neemt u contact met ons op?

Als u uw verweer al heeft toegestuurd aan onze  opdrachtgever, dan kunt u een kopie hiervan aan ons sturen. Het is belangrijk dat u zo snel mogelijk reageert. Zodra uw reactie door ons is ontvangen, leggen wij de behandeling van het dossier stil.

Direct contact

Nuttige informatie:

Heeft u vragen?

Kunnen wij u ergens mee helpen? Wij zijn u graag van dienst. U kunt met ons bellen, e-mailen of chatten.

Direct contact